Insights into simplifying train travel

ہندوستان میں ٹرین مسافروں کے 10 اقسام

ٹرین میں سفر کرنا کسی بالی ووڈ فلم سے کم نہیں ہے، یہاں ہر طرح کی چیزیں دستیاب ہوتی ہیں جیسے تفریح، کامیڈی، ڈرامہ اور کبھی کبھار عملی نمونہ بھی. کچھ لمحات ایسے بھی ہوتے ہیں کہ جب ہم رکشے پر بیٹھے ہوئے مختلف النوع کرداروں کو دیکھتے ہیں جو سفر کو یا تو آسان کردیتے ہیں یا اگر یہ نہیں تو مشکل بنا دیتے ہیں. آئیے ہم آپ کو اس طرح کے مسافروں کی فہرست سے روبرو کرتے ہیں. مجھے مکمل اعتماد ہے کہ آپ کا سامنا کبھی نہ کبھی کہیں ضرور ان لوگوں سے ہوا ہوگا.

food for kids on train

• ڈھابا -والا- ان کے ڈھابوں میں کھانے کی تمام اشیاء موجود ہوتی ہیں، کچھ لوگ حقیقی طور پر ہر گھنٹہ گزرنے کے بعد کھانا لیتے ہیں. وہ اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ ان کے گھر کے پکے ہوئے کھانے کی خوشبو ساتھ ہی ساتھ تیز آواز بھری مسلسل شور وغل ہماری ناک اور کان تک ضرور پہنچے. اس کے علاوہ، بچے اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ کسی ہاکر کا دن برا نہ جائے.

blog_kishore-kumar 2

• کشور کمار – ہم سب موسیقی پسند کرتے ہیں.ایسا ہی ہے نہ؟ لیکن یہ لوگ موسیقی کو بہت زیادہ پسند کرتے ہیں. وہ صرف اپنے موبائل میں مسلسل گانوں کو ہی نہیں چلاتے ہیں بلکہ تیز آواز میں خود گانے سے بھی نہیں ہچکچاتے ہیں تاکہ ان کے ساتھ سفر کرنے والا بھی انکی غیر معمولی گنگناہٹ سے لطف اندوز ہو سکے.

blog_cbi-folks 3

• سی بی آئی والے – آپ اپنی ٹرین کی سیٹ پر بیٹھے کہ آپ کو وہاں آپ کی نشست کے آگے بیٹھے ہوئےکچھ معصوم چہرے نظر آ جائیں گے. اور وہ بس “ہیلو” کے ذریعہ آپ سے بات کرنا شروع کر دینگے، مزید “آپ کہاں جا رہے ہیں” جیسے سوالات کریں گے اور آہستہ آہستہ آپکی ذاتی زندگی میں گھس جائیں گے. ہندوستانی ٹرین واقعی ایک ایسا چاٹر ہے جو سفر کے دوران انیس سے لیکر درجن سے زائد افراد سے بات چیت کریں گے.

blog_snory-glory_4

• خراٹوں کی آواز – اس قسم کے زیادہ تر لوگ نیچے والی سیٹ کو اوپر والی سیٹ سے تبادلہ کر لیتے ہیں تاکہ وہ پورے دن، رات، شام اور صدیوں کے لئے سو سکیں. لڑتی جھگرتی ہوئی فیملی، ،شورو غل مچانے والے بچے یا انتکشری کے جارحانہ راؤنڈ کا خرراٹے بھری اچھی نیند پر کچھ بھی اثر نہیں پڑتا ہے.

blog_Luggage-Over-dosers 5

• طاقت سے زیادہ سامان اٹھانے والے لوگ – یہ لوگ ایک نئی تہذیب شروع کرنے کے لئے بہت زیادہ سامان لے جاتے ہیں. ان کے آس پاس دستیاب ہر انچ ان کے سامان کے لئے پارکنگ کی جگہ بن جاتی ہے. کبھی کبھی آپ کو حیرت ہوگی کہ انکو انکے اصل گھروں سے باہر پھینک دیا گیا ہے اور یہ نئی زندگی شروع کرنے جا رہے ہیں.

blog_romantic-couples-6

• ایک – دوجے کیلئے – اس طرح کے لوگ آپ کو کسی بھی ٹرین کے سفر میں ضرور ملیں گے. وہ اپنے ارد گرد کسی کو نہیں دیکھ سکتے اور ایک دوسرے کے ساتھ چپکتے رہتے ہیں. ان کے کوچی – کوس اور “میرے عاشق! آپ کو کچھ اور چاہئے؟ ” جیسے لامتناہی سیشن ہوتے ہیں اور کیوں نہ ہوں. ٹرین کا سفر رومانس سے بھر پور ہونا چاہئے، ہے کہ نہیں؟

blog_Ye-seat-mujhe-de-de-thakur-7

• “یہ سیٹ مجھے دے دے ٹھاکر” – اس طرح کے لوگ اپنے ساتھی مسافروں کے ساتھ تقریبا پورے سفر میں زبردست طریقے سے برتاؤ کریں گے تاکہ وہ اپنے علاوہ باقی لوگوں کے ساتھ مل کر بیٹھ سکیں. جب وہ ایک دوسرے کے قریب کی نشستیں حاصل کرنے میں ناکام ہوجائیں گے تو وہ اپنے ساتھیوں سے “تھوڑا جگہ” بنانے کے لئے بولیں گے تاکہ وہ اپنے چھیتوں کے ساتھ چل سکیں کیونکہ ٹرین کا مکمل سفر ان کے بغیر ان کے لئے اکثر مہلک ثابت ہوسکتا ہے.

اس زمرے کے تحت مسافروں کی ایک اور قسم “جگاڑ والا” بغیر ٹکٹ کے مسافرین ہیں. آپ ہمیشہ انہیں ٹی ٹی ای کے ساتھ یا اپنے ساتھی مسافروں کے ساتھ سیٹ کے لئے سودے بازی کرتے نظر آئیں گے.

blog_Hotshot-Corporates-8

• گرم شاٹ کارپوریٹ – ایسا لگے گا جیسے کہ آپ کسی کارپوریٹ آفس کا نظارہ کر رہے ہو اور آپ کی آنکھوں کے سامنے سب کچھ کھلی ہوں گی. ایک اور اہم چارج پوائنٹ ہگر، یہ ہاٹ شاٹ کارپوریٹ اپنے لیپ ٹاپ میں شوروغل بھرے گانے یا کوئی فلم لگائے ہوگے تاکہ اپنے ساتھی مسافروں کو فائدہ پہنچا سکیں. وہ اپنے مہنگے اسمارٹ فون پر کام سے متعلق بات چیت کر رہے ہوں گے اور ساتھ ہی ساتھ اپنے لیپ ٹاپ پر کوئی پریزنٹیشن بھی ٹائپ کر رہے ہوں گے.

blog_440-volt-debators-9

• 440 وولٹ بحث کار – سیاست، ملک، بدعنوانی، بے روزگاری، کوئی بھی موضوع لے لیجئے جس میں آپ کو اپنے علم سے متعلق سوال پیدا ہوسکتا ہے. کسی بھی موضوع کو منتخب کر لو وہ ان میں سے کسی بھی موضوع پر گرم بحث کے لئے تیار ہوں گے!

blog_Daredevils-10

ڈیئرڈیولز – یہ لوگ اپنی نشستوں پر کبھی بھی نہیں بیٹھ سکتے اور ہر بار آپ کو ٹرین کے دروازوں پر جانے کے لئے پریشان کریں گے. وہ دروازے پر پیر لٹکا کر تازہ ہوا اور اچھے مناظر سے لطف اندوز ہونے کے لئے سب کچھ خطرے میں ڈال سکتے ہیں.

ہمیں یقین ہے کہ آپ نے بھی ایسے لوگوں کا سامنا کیا ہوگا جنہوں نے آپ کو پریشان کیا ہوگا. لیکن اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا، یہ لمبے ٹرین کے سفر میں حقیقی تفریحی کار ہیں اور ہم انہیں اسی وجہ پسند کرتے ہیں!


Leave a Comment

Required fields are marked *