Simplifying Train Travel

آر اے سی ٹکٹ کے چند نامعلوم قواعد پر ایک نظر

کیا آپ جاسوسی ناولوں کو ایک زبردست مقصد کے ساتھ پڑھتے ہیں؟ اگر ایسا ہے تو آپ کو ہندوستانی ریل کے قواعد و ضوابط پڑھنے کی کوشش کرتے وقت آپ کو ایسا ہی محسوس ہوگا. کوئی تعجب کی بات نہیں ہے، زیادہ تر ٹرین مسافروں کے دماغ میں ہمیشہ ہزاروں سوالات ہوتے ہیں.آر اے سی (کینسلیشن کے برعکس رزرویشن) کے قواعد. حالانکہ ہزاروں سائٹس موجود ہیں جو آر اے سی کے عام قوانین کے بارے میں بتلاتی ہیں، بہت ساری پوشیدہ اشیاء ہیں جن کے بارے میں مسافروں کو کچھ پتہ نہیں ہے. ریل یاتری میں ہم ان میں سے کچھ کا جواب دے کر ٹرین مسافروں کی مدد کرنا چاہتے ہیں. اور آپ یہ ذہن میں رکھیں کہ ہم واقعی اسے آسان بنانے کی کوشش کریں گے.

ایک عام ایکسپریس ٹرین میں آر اے سی کوٹا کے تحت کتنے سیٹ ریزرو رکھے جاتے ہیں؟

Indian Railway RAC Quota

ایک عام ایکسپریس ٹرین میں آر اے سی کوٹا کے تحت 142 ٹکٹ آ سکتے ہیں. چلئے (آپ کو سمجھنے میں آسانی کے لئے، سلیپر ڈبوں کو حوالہ کے طور پر لیتے ہیں): عام لیول کے کسی بھی ایکسپریس ٹرین میں 12 سلیپر ڈبے ہوتے ہیں. 12 سلیپر ڈبوں میں سے ہر ایک میں 72 سیٹیں ہوتی ہیں، دستیاب سیٹوں کی کل تعداد 864 (72 ضرب 12) ہے. ایک ایکسپریس ٹرین میں، آر اے سی کوٹا کے تحت ریزرو سیٹوں کی کل تعداد 71 ہے. ان 71 سیٹوں میں سے ہر ایک پر دو افراد شیئر کرتے گے. لہذا مجموعی طور پر آر اے سی کی مجموعی تعداد 142 (71 ضرب 2) ہے.

کیا آپ آر اے سی ٹکٹ پر سفر کرنے کا اختیار رکھتے ہیں؟

Journey on RAC Quota

95٪ سے زائد واقعات میں آپ کو سفر کرنے کا یقین کر سکتے ہے، اگرچہ آپ کو کسی دوسرے شخص کے ساتھ سیٹ کا اشتراک کرنا پڑے. جیسا کہ آپ جانتے ہیں کہ آر اے سی کوٹہ کے تحت نیچے کی سائیڈ نشستیں دو لوگوں کو مختص کردی جاتی ہیں. اگر ٹکٹ کنفرم نہیں ہوتا ہے یا ٹرین میں کوئی خالی جگہ نہیں ہے. لیکن ایک اصورت ایسی ہے جب آپ سفر نہیں کر سکتے ہیں اسے جاننے کے درج ذیل معلومات پڑھیں.

کیا آر اے سی ٹکٹ ویٹنگ لسٹ میں منتقل ہوسکتا ہے؟

waiting list on  RAC  Quota

جی ہاں، اگرچہ ایسا کم ہوتا ہے، لیکن آر اے سی ٹکٹ ویٹنگ لسٹ میں منتقل ہو سکتا ہے اگر ٹرین کے کچھ ڈبے دستیاب نہیں ہیں اور نشستوں کی کمی پڑ رہی ہے تو اس طرح کا قدم اٹھایا جا سکتا ہے. فرض کریں کہ ایک ٹرین میں 12 سلیپر ڈبے ہیں اور ان میں سے ایک میں کوئی تکنیکی مسئلہ پیش آ گیا ہے اور اسکو سفر میں استعمال نہیں کیا جا سکتا ہے. لہذا ایسی صورت میں کنفرم ٹکٹ مسافروں کو ایک کم ڈبے کے ساتھ ایڈجسٹ کرنا ہوگا. اس طرح کی نادر صورتوں میں ایک آر اے سی ٹکٹ کو ویٹنگ کیا جا سکتا ہے.

کیا آر اے سی ٹکٹوں میں کوئی زمرہ موجود ہوتا ہے؟

گرچہ بظاھر ایسا نہیں ہے، لیکن آر اے سی ٹکٹ میں ایمرجنسی کوٹا قابل قبول ہوتا ہے. ایمرجنسی کوٹا میں وی آئی پیز، ریلوے عملہ وغیرہ ٹکٹ بک کرتے ہیں جو کبھی کبھار کنفرم بھی نہیں ہو پاتے ہیں. اکثر اس طرح کے ٹکٹ کو عام آر اے سی ٹکٹوں پر ترجیح دے جاتی ہے جب وہ کنفرمیشن کے لائن میں ہوں.

کیا آر اے سی ٹکٹوں کا کنفرمیشن ہمیشہ سیریل نمبر کے بنیاد پر ہوتا ہے؟

نہیں، تمام صورتوں میں نہیں! جیسا کہ آپ نے دیکھا کہ آر اے سی میں ایمرجنسی کوٹا ہوتا ہے. لہذا آر اے سی نمبر 1 ہی کو کنفرم کیا جاتا ہے. ایسے کم حالتوں میں ہوتا ہے کہ جب ایمرجنسی کوٹا کی وجہ سے پیچھلے سیریل نمبر کے حساب سے کنفرم کیا جاتا ہے.

اگر آپ کے پاس آر اے سی ٹکٹ ہے تو کیا آپ نے ہمیشہ نیچے جانب کی سیٹیں مختص کی جاتی ہیں؟

یہ عام معیار ہے؛ تاہم، بعض حالات میں جب کنفرم ٹکٹوں کا کنسیلیشن بھاری مقدار میں ہو تو مسافروں کو درمیانی یا بالائی والی سیٹیں مختص کی جا سکتی ہیں. یہ مکمل طور پر ہوتا ہے.

آر اے سی ٹکٹ کے کچھ مسافروں کو تنہا الگ سیٹ کیوں دی ہے؟

full birth in RAC

بعض اوقات آپ دیکھیں گے کہ آر اے سی ٹکٹ والا ایک مسافر تنہا ایک سیٹ بغیر کسی مشترکہ کنونشن کے پاتا ہے اس طرح کا خوشکن حیرت کا لمحہ اس وقت آتا ہے جب اسی سیٹ کے دوسرے شخص کی سیٹ آخری وقت میں کنفرم ہو جاتی ہے اور کسی دوسرے کو پھر سے مختص کرنے کا وقت نہیں رہتا ہے.

ٹکٹ دو آر اے سی مثال: آر اے سی 15 / آر اے سی 9 کے مانند کیوں ظاہر ہوتا ہے؟

بہت سے افراد اس طرح کی صورت سے شک میں مبتلا ہو جاتے ہیں. اس کا مطلب یہ ہے کہ جب آپ ٹکٹ کی بکنگ کر رہے تھے تو آپ آر اے سی 15 پر تھے، لیکن اس عمل کے دوران 6 مزید ٹکٹ منسوخ کردیئے گئے، لہذا آپ موجودہ حالت میں آر اے سی 9 پر پہنچ گئے.

اگر آپ (مشابہ پی این آر کے ساتھ) کسی دوسرے شخص کے ساتھ سفر کر رہے ہیں اور آر اے سی 3 اور 4 ہے، تو کیا سیٹیں ایک ساتھ ہوں گی؟

ٹکٹ منسوخی کی صورت میں ہی صرف آر اے سی کنفرم ہو سکتا ہے. لہذا آپ کے ٹکٹوں کی ترقی منسوخ ہونے پر منحصر ہے. تاہم ہندوستانی ریلوے عام طور پر ایک ہی جگہ میں ایک پی این آر پر ٹکٹ کو ایڈجسٹ کرنے کی کوشش کرتا ہے. تاکہ آپ بھی اسی سیٹ کا اشتراک کرسکیں.

کیا آر اے سی ٹکٹ کے کنفرمیشن کا اندازہ لگایا جا سکتا ہے؟

Family travel in RAC Quota

جی ہاں، یقینی طور پر اندازہ لگایا جا سکتا ہے اور ریل یاتری پر ہم یہی کرتے ہیں. لیکن اس طرح کی تجزیہکے لئے بھیڑ کا ایک تفصیلی تجزیہ، منسوخی کی تاریخ اور ٹرین کی کارکردگی کے اوقات کی ضرورت ہوتی ہے.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *