سفر میں کامیابی کے ٹوٹكے- ایمان اور عقیدے یا محض باتیں!

0
266

کیا کبھی آپ کے ساتھ بھی ایسا ہوا ہے کہ آپ جیسے ہی گھر سے کسی لمبے سفر کے لئے نکلنے لگے ہو آپ کی ماں نے آپ کو میٹھي دہی کھلا کر آپ کے سفر کو کا کامیاب ہونے کے لئے دعا کی ہو؟ بھارت ہی نہیں بلکہ دنیا بھر میں سفر میں کامیابی کے لئے كر عجیب و غریب ٹوٹکے اپنائے جاتے ہیں۔ پڑھئے ایسی ہی کچھ دیسی ٹوٹكوں کے بارے میں!

Blog Post For_ MANO YA NA MANO

 جنوبی بھارت- جنوبی بھارتی ریاستوں میں جب لوگ کسی سفر، لمبے سفر پر جاتے ہیں تو اپنی جیب میں نیم کے درخت کے کچھ پتے رکھ کر لے جاتے ہیں۔ ان کا ایسا خیال ہے کہ ایسا کرنے سے ان کے سفر میں كوئی رکاوٹ نہیں آتی اور سفر خوشگوار ہوتی ہے۔

 اڑيسہ- یہاں کے باشندے جب خاندان یا کسی دوست کی ٹیم کے ساتھ طویل سفر پر جاتے ہیں تب جانے والا ہر شخص اپنے پاس سے 1 یا 2 روپے نکال کر ایک رومال میں جمع کرتا ہے۔جانے سے پہلے اكٹٹھے ہوئے تمام روپیوں کی پوٹلي باندھ کر گھر کے عبادت گاہ میں اس خواہش کے ساتھ رکھ دی جاتی ہے کہ جب تک یہ پوٹلي محفوظ یہاں رہے گی تب تک سارے مسافر بھی اپنے سفر میں محفوظ رہیں گے اور ان کا سفر کامیاب ہوگا۔ واپس لوٹنے پر پوٹلي کے سارے روپیوں کو کسی مذہبی مقام یا بھکاری کو عطیہ میں دے دیا جاتا ہے۔

 هريانہ- شمالی بھارتی ریاست ہریانہ میں سفر پر جانے والے مسافر کی گاڑی میں کسی رشتہ دار کے ذریعہ گھر سے لایا گیا پانی گاڑی کے پہیوں پر ڈال سفر کے کامیاب ہونے کی خواہش کی جاتی ہے۔

 بنگال- یہاں کے باشندے جب کسی طویل سفر پر جانے لگتے ہیں تو گھر کی کسی بزرگ عورت کے ذریعہ جانے والے رکن کا دہی سے پھوٹا (تلک) کر اسے سفر میں کامیاب ہونے کا آشیرواد دیا جاتا ہے۔

 بهار- بہار میں بھی کچھ مقامات پر لمبے سفر پر جاتے وقت مسافر کو گھر کی کسی ضعیف عورت کے ذریعہ دوروا گھاس اور اکشت (چاول) کے کچھ دانے آشیرواد کے طور پر دیے جاتے ہیں اور اس کی خوشگوار سفر کی خواہش کی جاتی ہے۔

ایمان، روایت، یقین کے ان باتوں پر انٹرنیٹ، فیس بک، ٹوئٹر کے جدید دور میں آج کی نسل کا کتنا اعتماد ہے یہ کہہ پانا تو مشکل ہے لیکن آج بھی آپ کو ایسے كئی لوگ مل جائیں گے جن کا ان باتوں پر پختہ یقین ہے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here