Insights into simplifying train travel

کنور: چلغوزے کے ملک کے سیاحتی عجائبات کا سفر!

ہماچل پردیش میں کننور ضلع کے پہاڑ اور وادیاں کئی دہائیوں سے مسافروں کے دلکشی کا باعث رہے ہیں. جو کہ قومی ہائی وے 22 پر، ریاستی دارالحکومت شملہ کے شمال مشرق سے 235 کلو میٹر کی دوری پر واقع ہے. کنیور ایک ایسی جگہ ہے جہاں لوگ ابھی بھی اپنی ثقافت اور روایت سے مکمل طور پر جڑے ہوئے ہیں. اس کی دلکشی اور استقبالیہ ثقافت کے علاوہ، کنور چلوگوزا کی پیداوار کے لئے پورے ہندوستان میں سب سے مشہور و معروف جگہ ہے.

چلغوزہ کی زمین

Chilgoza tree
چلغوزہ کنور کی اہم نقد والی فصل ہے، جس میں 1،800 سے 3،300 میٹر اضافہ ہوا ہے. اس میں اعلی غذائیت اور دواؤں کی خوبی ہے. یہ مختلف جلد کی بیماریوں اور خارجی زخموں کے علاج کے لئے استعمال کیا جاتا ہے. چلغوزہ مارکیٹ میں عمدہ قیمت یا لاوی کا میلہ(ایک مقبول تجارتی میلہ جو رامپور میں نومبر کے دوسرے ہفتے میں منعقد کیا جاتا ہے) کا باعث ہے.

کنور کے گاؤں 

کلپا

Kalpa
یہ سیب کے پودوں، تناور جنگلات، ہمالیائی برچ اور چلغوزہ کے درختوں کے ساتھ ساتھ وادی ستلج میں ایک متحرک چھوٹا سا گاؤں ہے. یہ گاؤں اپنے چلغوزہ پودوں کے لئے مشہور ہے اور کیلاش رینج کا ایک شاندار نظارہ پیش کرتا ہے.

ریکونگ پیو

Reckong Peo
ریکونگ پیو یا پیو کنور ضلع کے انتظامی ہیڈکوارٹر کے طور پر جانا جاتا ہے. 2670 میٹر کی اونچائی پر واقع ہے، پیو میں کنور کے آرکیٹیکچرل طرز پر تعمیر شدہ دیوتا چاندیکا دیوی کو وقف ایک مندر ہے. گاؤں کے چاروں طرف چلغوزوں کے درخت لگے ہوئے ہیں.

پنگی

Pangi
پنگی ایک چھوٹا سا قدیم گاؤں ہے جو شمالی کنارے کے پار جسکو پنگی نولہ کے نام سے جانا جاتا ہے- واقع ہے. اس سلسلہ کنور کی یہ ندی ہندو بودہ جغرافیائی تقسیم کی نشان دہی کرتا ہے. پنگی نولہ ندی کے بالائی حصّے پر کئی ڈیرے ہیں. اندرونی کیلیش کے حدود کا مشاہدہ کیا جا سکتا ہے اور طلوع آفتاب یا غروب آفتاب کے دوران کا وقت اسکے مشاہدے کا بہترین وقت ہے.

جانگی

Jangi
اکپا سے دور NH-22، 12 کلو میٹر پر، وادی ستلج سے متصل ہائی وے سے دور ایک دو طرفہ سڑک پر چلتے جائیں اور اس طرح آپ دلکش جنگی گاؤں پہنچ جائیں گے. یہ علاقہ گھنے سبز جنگلوں سے گھرا ہوا ہے جہاں چلگوزوں کے بے شمار عمدہ درخت مل جائیں گے. جانگی ایک بہت ہی خوبصورت اور پرکشش گاؤں ہے، لیکن اس کے داخلی وقوع کی وجہ سے، اس نے علاقے کے سیاحتی نقشے میں ابھی تک اپنا داخلہ نہیں درج نہیں کرا پایا ہے.

گوبانگ (وادی روپا)

Gabong
وادی روپا اونچی منی رنگ نامی پہاڑی کے سامنے واقع ہے جسکا سرا ضلع اسپیتی اور لاہول علاقہ کے جانب پڑتا ہے. وادی روپا کا سب سے بہترین منظر اسکا انڈے نما اور انتہائی سبز گبونگ علاقہ ہے. یہاں کا گھنا سبز علاقہ نہایت اہم ہے کیوں کہ یہاں چلگوزے کے چھوٹے سائز کے درختوں کے جال ہیں. اس وادی میں کنور کے تمام تہوار منائے جاتے ہیں اور مقامی لوگوں کا تبتی لہجے کے ساتھ التحاق یہاں کی ثقافتی کو مزید جلا بخشتا ہے.
قریبی ریلوے: شملہ


Leave a Comment

Required fields are marked *