Insights into simplifying train travel

نیم ہمالی علاقے میں عمدہ ترین ٹرین کا سفر

ہندوستان کا پہاڑی ریلوےانگریزوں کی جانب سے ایک قیمتی تحفہ ہے جو ہمیں پہاڑوں میں سفر کر کے لطف اندوز ہونے کا برابر موقع فراہم کر رہا ہے. حقیقت تو یہ ہے کہ دنیا کے 20 تنگ ترین پہاڑی ریلوے جو ابھی بھی زیر تعمیر ہیں.  ان میں 6 کے ہونے کا ہندوستان دعویدار ہے. آئیے! سب سے بہترین  پہاڑی ریلوے کا قریب سے مشاہدہ کرتے ہیں اور جس سے  ایسے ہی لطف ملے گا جیسے کوئی نیم  ہمالیائی خطے میں لطف اٹھاتا ہے.

کالکا-شملہ ریلوے

Shimla-Kalka Railway

کالکا-شملہ ریلوے مسافروں کو جنگلی سرنگوں اور پہاڑوں سے گزرنے کا ایک بہترین تجربہ فراہم کرتا ہے کیوں کہ یہ عمدہ ٹرین مختلف پہاڑوں اور سرنگوں سے ہو کے گزرتا ہے اور اور اسٹیشنوں پر دلچسپ آواز نکالتے ہوئے سفر طے کرتا ہے. یہاں تک کہ ٹرین کی گونج مسافروں کے ایک دلکش اثر چھوڑ جاتی ہے. راستے میں تمام بڑے اسٹیشنوں پر مسافروں کے لئے رہائش کی سہولیات ہیں. ٹرین اور موجودہ سہولیات کی بکنگ آمد سے پہلے یا پھر پہلے آؤ پہلے پاؤ کے بنیاد پر کیا جا سکتا ہے.

وادئ کانگڑا  ریلوے

Kangra Valley

اس ٹریک پر سفر کے دوران، مسافروں کو برف پوش سلسلوں اور سبز کھیتوں کو دیکھنے کا موقع ملتا ہے. دلکش دریائے بنگانا کی گھاٹی اور ڈی کانگڑا کی کھائی کا شکوہ شاندار منظر پیش کرتا ہے. یہ ٹریک پالم پور اور برفیلے  چوٹیوں تک پہنچاتا ہے جو وہاں قریب جانے پر پتہ چلتا ہے. اس کے بعد، ٹرین متوازی طور پر چلتی ہے  اور دھولادهر سلسلہ سے بہت ہی قریب ہوتی ہے.

دارجلنگ ہمالیائی ریلوے

Darjeeling Railways

پہاڑیوں پر چڑھائی کے دوران، ٹرین آپ کو ھندوستان کے سب سے اونچے ریلوے اسٹیشن “یکا گھوم” میں روک دے گا. صعودی ترتیب میں، قدآور درختوں، دلکش جھوپڑیوں، پھول پودوں اور موموز کی بو کے علاوہ، سیاح پہاڑیوں اور اس کی خوبصورت  زندگی کا ایک جائزہ لے سکتے ہیں. جو بھی پہلے اس وراثتی کھلونے نما ٹرین پر سوار ہوا ہوگا تو وہ ان پہاڑیوں پر تیز رفتاری سے چلنے کو ترجیح نہیں دے گا.


Leave a Comment

Required fields are marked *