Insights into simplifying train travel

اکیلے ہیں تو کیا غم ہے ….

عام طور پر جب کبھی ہمارا دماغ گھومنے جانے کا ہوتا ہے تو ہم لوگ پارٹنر تلاش کرنے لگ جاتے ہیں۔ ہماری زندگی میں خاندان کے رکن، کالج کے دوست اور ساتھی ملازم کچھ ایسے خاص رشتے ہے جن کے ساتھ ہم اپنی زندگی میں کئی بار ملک و بیرون ملک کی متعدد خوبصورت اور یادگار جگہ گھومنے جاتے ہیں۔لیکن ایسے لوگوں کے بارے میں آپ کیا کہیں گے جو اکیلے گھومنے نکل پڑتے ہیں۔ بات اگر بھارت کی کریں تو پہلی بار میں اس قسم کے فیصلے کو پاگل پن ہی مانا جائے گا۔ ذرا سوچئے کوئی شخص اکیلے گھومنے گوا، کُلو، کشمیر یا پھر کیرالہ جا رہا ہے۔ چلنے مطلب انجوائمنٹ اب بھلا اپنوں کے بغیر اکیلے کیسا انجوائمنٹ ….؟ تو آئیے جانے کیسے اکیلے گھومنے جانے کا منفرد تجربہ بھی کسی انجوائمنٹ سے کم نہیں ہے۔

موقع خود اعتمادی کو پرکھنے کا

Check your while travel Solo
تنہائی اکثر منفی سے جوڑا جاتا ہے۔ لیکن ہر موضوع کے سلسلے میں ایسا سوچنا غلط ہے۔ دنیا میں ایسے کئی لوگ ہیں جنہوں نے زندگی میں اکیلے اپنے اعتماد کی بدولت بہت کچھ حاصل کیا ہے۔ ایسے میں اکیلے ہفتے، دس دن کے لئے گھومنے جانا ایک موقع ہو سکتا ہے خود کو جاننے سمجھنے کی،  اپنے خود اعتمادی کو پرکھنے کا۔

بوجھ نہیں ہے تنہائی

Carry less-luggage in solo traveling
کچھ لوگوں کا خیال ہوتا ہے کہ زندگی میں تنہائی کسی بوجھ سے کم نہیں ہوتا ہے۔مگر جب بات اکیلے گھومنے جانے کی ہو تو یہ بوجھ کہی سے بھی تکلیف دہ نہیں ہوتا۔ دراصل یہاں ہم بات کر رہے ہیں اس بوجھ کی جو ہم ساتھ لے جانا چاہتے ہیں۔ کیونکہ یہاں یہ مکمل طور پر آپ پر منحصر ہے۔مطلب گروپ ٹرِپ کی طرح بلا وجہ دنیا بھر کے لگیج ڈھونے کی کوئی ضرورت نہیں۔ صرف ضرورت کے حساب سے اپنی پیکنگ کریں اور سفر کا مزہ لیں۔

بنیں بجٹ بہادر

Plan your budget for solo travel
گروپ ٹور میں دی جانے والی خرچ کی رقم سے آپ مطمئن ہوتے ہوں یا نہ ہوتے ہوں۔ یہاں آپ خود پر ہونے والے اخراجات سے پوری طرح مطمئن ہو سکتے ہیں۔ آخر یہاں ہونے والا پورے کا پورا خرچ آپ خود پر ہی تو کریں گے۔ ایسے میں خود پر اپنے بجٹ کے حساب سے کتنا خرچ کرنا ہے یہ فیصلہ صرف آپ کولینا ہوگا نہ کہ گروپ کے دباؤ کے تحت۔ یہاں آپ کو کم پیسوں میں ایڈجسٹ کر انجوائے کرنا چاہتے ہیں تو بنیں بجٹ بہادر اور بچا لیجئے گروپ کے دباؤ میں ہونے والا غیر ضروری خرچ۔

جوڑے نئے رشتے

Meet new friends during solo Travel
ظاہر ہے کہ جب آپ اکیلے گھومنے جائیں گے تو آپ کے ساتھ آپ کا کوئی دوست یا رشتہ دار نہیں ہوگا۔ سفر کے اس تنہائی کو دور کرنے کے لئے کیوں نہ کچھ نئے مسافروں سے دوستی کی جائے۔ جہاں گھومنے جائیں کیوں نہ وہاں کچھ نئے دوست بنائیں۔ کیا پتہ اس دوران آپ كو کوئی خاص دوست مل جائے۔

زندگی کو کھل کر جئیں

Enjoy alone in solo travel
اس طرح کا ٹرِپ ایک اچھا موقع ہو سکتا ہے کھل کر جینے کا “میری مرضی” والے ایٹیٹیوڈ کو جینے کا۔ اس دوران آپ کچھ اسپیشل، انوکھا ایڈونچر ٹرائی کرسکتے ہیں جو شاید آپ نے پہلے کبھی اپنے دوستوں یا خاندان کے ساتھ گھومنے کے دوران نہ کیا ہو۔ مطلب کہ تھوڑی مستی، تھوڑی شرارت کے ذریعے آپ اپنے ٹور کو یادگار بنا سکتے ہے۔

خود کو دیں تھوڑا وقت

Spare sometime for yourself trough solo travel
ہم کسی بھی عمر کے ہوں اسٹوڈنٹ، شادی، نوكري پیشہ یا پھر تاجر۔ آج کے مشینری زندگی میں زندگی کا پہیہ بہت تیزی سے گھومتا ہے۔ لوگوں کے پاس خود کے لئے وقت ہے ہی نہیں۔ تو کیوں نہ کچھ وقت اپنے لئے نکالیں زندگی کو ایک مختلف نظریہ سے دیکھیں۔

یہ تو ہوئی باتیں اکیلے گھومنے پھرنے سے جڑی ہوئی مگر جوش میں کوئی غلطی نہ ہو جائے۔ اس کے لئے ضروری ہے اکیلے گھومنے پھرنے سے متعلق کچھ خاص تجاویز اور گائڈلائنس کو جاننے کی۔

1 ) آپ جس بھی جگہ میں اکیلے گھومنے جانا چاہتے ہیں اس کے بارے میں پہلے مکمل معلومات اکٹھا کرلیں۔ مثلا قیام کے لئے ہوٹل، دیکھنے کے قابل جگہ، مقامی لوگوں کے رویے وغیرہ۔

2 ) اکیلے گھومنے جانے کا مطلب یہاں کسی کو سرپرائز دینا بالکل نہیں ہے۔ اس لئے اپنے کچھ خاص دوستوں یا پھر گھر والوں کو بتا کر ہی جائیں۔ ساتھ ہی، سفر کے دوران اس بات کا ڈھنڈورا بھی نہ پیٹیں کہ آپ اکیلے گھومنے جا رہے ہیں۔

3 ) آغاز میں گھر سے زیادہ دور یا پھر زیادہ دنوں کے لئے اکیلے گھومنے کا پلان نہ بنائے۔ ایسے میں جہاں آپ کو سلامتی سے متعلق پریشانی ہو سکتی ہے، وہیں کچھ دنوں بعد بوریت کا احساس ہونا بھی فطری ہے۔

4 ) آپ شناختی کارڈ سے متعلق کاغذات، ضروری فون نمبر اور اگر کسی خاص بیماری سے پریشانی ہے تو اس سے منسلک دوائیاں اور میڈیکل کاغذ ضرور لے جائیں۔

5 ) آخر میں اپنے پورے سفر کے دوران بھروسہ سب پر کریں، مگر کسی پر بھی نہیں۔ یعنی تھوڑی چالاکی بھی ضروری ہے۔


Leave a Comment

Required fields are marked *