Simplifying Train Travel

سامان کے متعلق نئے قوانین

اے سی فرسٹ کلاس کے مسافروں کو 70 کلوگرام تک کا سامان مفت لے جانے کی اجازت ہے، نیز وہ پارسل آفس میں اضافی وزن کے لئے ادائیگی کرنے کے بعد زیادہ سے زیادہ 150 کلوگرام تک کا سامان لے جا سکتے ہیں۔

اے سی سیکنڈ کلاس کے مسافروں کو 50 کلوگرام تک کا سامان مفت لے جانے کی اجازت ہے، نیز وہ اسٹیشن کے سامان آفس/پارسل آفس میں اضافی وزن کے لئے ادائیگی کرنے کے بعد زیادہ سے زیادہ 100 کلوگرام تک کا سامان لے جا سکتے ہیں۔

اے سی تھرڈ کلاس یا اے سی چیئر کار کے مسافروں کو 40 کلوگرام تک کا سامان مفت لے جانے کی اجازت ہے، وہ زیادہ سے زیادہ 40 کلوگرام تک کا مزید سامان لے جا سکتے ہیں۔

سلیپر کلاس کے مسافروں کو 40 کلوگرام تک کا سامان مفت لے جانے کی اجازت ہے، نیز وہ اضافی وزن کے لئے ادائیگی کرنے کے بعد زیادہ سے زیادہ 80 کلوگرام تک کا سامان لے جا سکتے ہیں۔

Urdu railway blog

سیکنڈ کلاس کے مسافروں کو 35 کلوگرام تک کا سامان مفت لے جانے کی اجازت ہے، نیز وہ سامان آفس/پارسل آفس میں اضافی وزن کے لئے ادائیگی کرنے کے بعد زیادہ سے زیادہ 70 کلوگرام تک کا سامان لے جا سکتے ہیں۔

5 سال سے 12 سال کے درمیان کے بچوں کو ان کے متعلقہ کلاس میں منظور شدہ مفت وزن کے آدھا وزن کے برابر سامان لے جانے کی اجازت ہے۔ ایسی صورت میں زیادہ سے زیادہ 50 کلوگرام تک کا سامان ہی مفت لے جانے کی اجازت ہے۔

آپ جو صندوق، سوٹ کیس یا باکس لے جا رہے ہیں اس کا سائز مقررہ حدود یعنی 100 سینٹی میٹر X60 سینٹی میٹر X25 سینٹی میٹر کے اندر ہونا چاہئے۔ اگر سامان کا سائز ان حدود سے زیادہ ہوا تو اسے سامان والے کمپارٹمنٹ میں بھیج دیا جائے گا۔

اضافی سامان کی بکنگ کیسے کریں؟

جس اسٹیشن سے آپ کو سفر کی شروعات کرنا ہے وہاں ذرا جلدی پہنچیں اور پارسل آفس میں سامان کے بارے میں پوچھ تاچھ کریں۔ اضافی سامان کی بکنگ ٹرین کی روانگی سے کم از کم آدھا گھنٹہ پہلے کرنا ضروری ہے۔

اضافی سامان کے لئے مخصوص ڈکلیئریشن فارم پُر کریں اور سامان کا وزن کرائیں۔

اضافی سامان کے لئے ادائیگی کریں اور اس کی رسید لے لیں۔

اگر ضرورت پڑے تو یہ رسید ٹی ٹی ای کو دکھائیں۔

بکنگ ہونے کے بعد اضافی سامان کو بریک وین میں بھیج دیا جائے گا۔

اضافی سامان کی بکنگ کی کم از کم قیمت 30 روپئے سے شروع ہوتی ہے۔

بھارتی ٹرینوں میں کس قسم کے سامان لے جانے کی اجازت نہیں ہے؟

کوئی بھی ایسی چیز جو تیزاب یا آتش پذیر مواد پر مشتمل ہو۔

اگر آکسیجن سلینڈر اور اس کے اسٹینڈ کو لے جانے کی اجازت لی گئی ہو تو اسے اس سامان کے ضمن میں شمار کیا جائے گا جسے مفت لے جانے کی اجازت ہے۔ ایسی صورت میں ایک میڈیکل سرٹیفکٹ پیش کرنا لازمی ہوگا۔

کوئی بھی تجارتی سامان لے جانے کی اجازت نہیں ہے۔ ایسی چیزوں کو سامان والے کمپارٹمنٹ میں لے جانے کے لئے خصوصی بکنگ کرانی لازمی ہے۔

کوئی بھی دل شکن یا توہین آمیز سامان لے جانے کی اجازت نہیں ہے۔

پرندوں، مچھلیوں، کتوں یا بلیوں کو لے جانے کی اجازت نہیں ہے۔ آپ کے لئے ضروری ہے کہ آپ پارسل آفس میں ان چیزوں کی بکنگ کرائیں یا پھر اے سی فرسٹ کلاس کے ایک مکمل کیبن کی بکنگ کرائیں۔


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *